Τρίτη 23 Απριλίου 2019

MAG24: Η Γιαννέλου Ηλιάνα από τη Μακρακώμη με τον Δημήτρη Αναγνωστάκη για την Περιφέρεια Στερεάς


Οι θέσεις του συνδυασμού του κυρίου Δημήτρη Αναγνωστάκη και του προγράμματός του για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και με βοήθησαν να παραμερίσω τους δισταγμούς και τις φοβίες.

Έτσι με μεγάλη μου τιμή δέχτηκα την πρόταση του να συμπεριληφθεί και το δικό μου όνομα στο συνδυασμό. Ασπάζομαι και εγώ τις ιδέες της αλληλεγγύης, της συλλογικής δράσης και της κοινωνικής προσφοράς. Ιδέες που είναι απαραίτητες για την υλοποίηση ενός δημοκρατικού και ρεαλιστικού σχεδίου.

Ζητώ την εμπιστοσύνη σας για να έχω την ευκαιρία να συνεισφέρω στην δημιουργία μιας «Στερεάς….. Υπεροχής», με κοινωνική συνοχή στην Ελλάδα και στην Ευρώπη των Περιφερειών.

Γιαννέλου Ηλιάνα

Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λαμία, με καταγωγή από την Μακρακώμη. Είμαι κόρη του Βαγγέλη Γιαννέλου και της Ελένης Χαντζή. Σπούδασα στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστήμιου Πειραιά και συνέχισα με μεταπτυχιακές σπουδές στην Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική. Είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου. Επιδιώκω τη διαρκή ενημέρωση και πληροφόρηση για θέματα που αφορούν τις εξελίξεις στην οικονομική επιστήμη.

 Πηγη: http://www.mag24.gr/i-giannelou-iliana-apo-ti-makrakomi-me-ton-dimitri-anagnostaki-gia-tin-perifereia-stereas/
Επιστροφή στην Κορυφή